BMS scooterparts

BMS scooterparts

Zie www.bmservice.nl

Laatste onderwerpen

» Wat een lef moet je hebben
vr mei 18, 2012 8:44 am van Gast

» SRN
zo apr 29, 2012 9:43 am van Jan

» Verzekerings wet
di apr 03, 2012 7:49 pm van Jan

» Webwinkel scooter aankoop
ma maa 26, 2012 3:17 pm van Jan

» ASA2DAY
vr maa 16, 2012 4:34 pm van Jan

» ABN - AMERO
vr maa 02, 2012 2:43 pm van Jan

» SRN
ma feb 27, 2012 1:04 pm van Jan

» Kreidlerforum
zo feb 19, 2012 10:55 am van Kim

» te koopforum
zo feb 19, 2012 10:54 am van Kim

Affiliates

gratis forum

• Nieuw onderwerp plaatsen
  • Reageren

SRN

Deel

Jan
Admin 1
Admin 1

Aantal berichten: 338
Registration date: 16-01-09

SRN

Bericht van Jan op zo apr 29, 2012 9:43 am

Waar ik niet helemaal mee eens ben.
Hieronder staat wel degelijk dat SRN de tweedehands onderdelenmarkt wil afschaffen. de smaak die ik nu proef is dat de handel alleen daardoor inkomsten mis loopt. indien deze gebruikte onderdelen handel wettelijk verboden gaat worden zal juist in die handel meer omgezet worden juist door die genen die hun nu willen bestrijden. daarnaast zal de vakhandel het ook niet meer doleren dat gebruikte handel als witgoed huisraat kleding wel doorgang krijgen net als dat er autosloperijen of fietsenhandel. kijk dat er beknopt toestemming gaat bestaan voor bedrijven die erkent worden door instantie als gemeente dat er toezicht is op gebruikte handel/goederen zeg ik toppie. Dus SRN het iets anders uitleggen van wat de bedoeling is denkelijk beter op zijn plaats.

@
SRN
Handhaving van particulieren en ondernemers die grote aantallen brom- en snorfietsen afmelden en demonteren.
- Inperking of afschaffing van de mogelijkheid voor particulieren en ondernemers om in grote hoeveelheden brom- en snorfietsen te melden als “sloop in eigenbeheer”.
- Opnemen van de demontage van brom- en snorfietsen in het Activiteitenbesluit.
  • Nieuw onderwerp plaatsen
  • Reageren

Het is nu ma mei 21, 2012 10:02 am